Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде помагайте ... бушоните

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    шкукра ама водна 1000
    НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

    Comment


    • #17
      ee добре бе как се сваля това т.е как се отваря ...
      залепено е със силикон... смъкнах биа работи дет стоят върху него ... и не мога да го отворя ...
      ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

      Comment


      • #18
        Az имах на старата такъв проблем и се оказа реостата,от високата температура се разтапят самите букси които влизат в него и спират да дават контакт а като си спомня как бехме разглобили колата с брат ми Направо се насочи натам няма да сбъркаш
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          само реостата можеда ти прави чалъми няма да е от резистора
          alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

          Comment


          • #20
            и къде е тоя реостат , да го прегледам аз него, за боксер говоря
            НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Cvetelin
              ee добре бе как се сваля това т.е как се отваря ...
              залепено е със силикон... смъкнах биа работи дет стоят върху него ... и не мога да го отворя ...
              Братле, честно никви спомени неам как го отворих С болтчета беше де, отваря се. Обаче и да го отвориш едва ли ще може да направиш кой знае кво. При мен се оказа че проблема не е в него и не съм го барал. Иначе при тебе некое от релетата явно залепва. Най-хубаво ако може да ги смениш всичките (3 май бяха)
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от tonov
                Първоначално публикувано от Cvetelin
                ee добре бе как се сваля това т.е как се отваря ...
                залепено е със силикон... смъкнах биа работи дет стоят върху него ... и не мога да го отворя ...
                Братле, честно никви спомени неам как го отворих С болтчета беше де, отваря се. Обаче и да го отвориш едва ли ще може да направиш кой знае кво. При мен се оказа че проблема не е в него и не съм го барал. Иначе при тебе некое от релетата явно залепва. Най-хубаво ако може да ги смениш всичките (3 май бяха)
                добре де, стигнах до него, но не мога да го отворя. Страх ме е да режа с нож силикона не знам какво има вътре и къде вървят кабелите ...
                даже не съм сигурен, че е силикон. На такова прилича...
                пу ша са мъчим ко да праийми!
                ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                Comment


                • #23
                  Ми то май повече от тва не мое го строшиш, режи смело и безотговорно Пък кат го отвориш ше дадем едно рамо. В най-лошия случай ще търсиш секънд хенд
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Sergey_gigov
                    само реостата можеда ти прави чалъми няма да е от резистора
                    верно къде е и колко пари струва?
                    да го сменя, че това няма отваряне ...
                    да видим ако се оправи ... ок
                    ако не ... ша кълцаме!
                    ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                    Comment


                    • #25
                      Недей да кълцаш а си провери буксите на реостата ти казах вече ако са се разтопили не дават контакт и затва не работи Просто ги откачи и ги виж ако не е от тях вече можеш да свалиш самия реостат и да разгледаш съпротивлението дали не е прекъснато някъде Ако е заминало нов е около 30 кинта
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от vamfan
                        и къде е тоя реостат , да го прегледам аз него, за боксер говоря
                        аиде де, в тази черната кутиика, освен релета и бушон друго няма. къде е реостата , това върху радиатора ли
                        НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от vamfan
                          Първоначално публикувано от vamfan
                          и къде е тоя реостат , да го прегледам аз него, за боксер говоря
                          аиде де, в тази черната кутиика, освен релета и бушон друго няма. къде е реостата , това върху радиатора ли
                          Точно там
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            е добре де, неможе проблема да е от там, ако са нагоряли клемите и не дават контакт няма да тръгват перките. нали постоянно работат и не се спират, начи има 3 възможности според мен
                            1.датчика за перките на радиатора блокира и не ги изключва
                            2. релето за перките блокира и на се връща и не ги спира
                            3. ако колата е с климатик, има презостат които също упрявлява перките, ако се развали, което се случва, може също да ги задеиства
                            както вече казах ако е прекъснал резистора, или дето се вика реостата, няма да има първа степен на перките и ще тръгва директно на 2 ра като се вдигне температурата. няама причина да ги държи постоянно включени. или аз нещо се бъркам и не сам разбрал за кво говорим, или колегата търси не където трябва и не чете кво съм писъл. а някои да обяасни как при прекъснал реостат ще ти работят перките дори когато е изтинала, като реостата е един товар за да въртят по-бавно и няма нищо общо с тръгването или със спирането на перките
                            поблема е само в релето дето е вътре в купето, щото след като си чукал горе до черната кутиика са спирали значи са вибрирали и релетата в купето и се е отпецнало заялото реле... офффф отплеснах се ама колегата няма никъкъв прогрес
                            НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от vamfan
                              е добре де, неможе проблема да е от там, ако са нагоряли клемите и не дават контакт няма да тръгват перките. нали постоянно работат и не се спират, начи има 3 възможности според мен
                              1.датчика за перките на радиатора блокира и не ги изключва
                              2. релето за перките блокира и на се връща и не ги спира
                              3. ако колата е с климатик, има презостат които също упрявлява перките, ако се развали, което се случва, може също да ги задеиства
                              както вече казах ако е прекъснал резистора, или дето се вика реостата, няма да има първа степен на перките и ще тръгва директно на 2 ра като се вдигне температурата. няама причина да ги държи постоянно включени. или аз нещо се бъркам и не сам разбрал за кво говорим, или колегата търси не където трябва и не чете кво съм писъл. а някои да обяасни как при прекъснал реостат ще ти работят перките дори когато е изтинала, като реостата е един товар за да въртят по-бавно и няма нищо общо с тръгването или със спирането на перките
                              поблема е само в релето дето е вътре в купето, щото след като си чукал горе до черната кутиика са спирали значи са вибрирали и релетата в купето и се е отпецнало заялото реле... офффф отплеснах се ама колегата няма никъкъв прогрес
                              А бе ти си голям философ бре или не четеш или си тотално изперкал-по горе съм написал че на старата кола имах АБСОЛюТНО същия проблем и ти казах 100 пъти че беше от реостата или по-точно едната от клемите беше се запалила Па ти ако искаш си разглоби цялата кола и пак няма да постигнеш нищо нали затва питате в този форум пък щом не слушате за кво пиатате
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                а де и аз тва викам
                                НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                                Comment

                                Working...
                                X